533 034 551 biuro@donperro.pl

HOTEL*****

W naszym hotelu kładziemy szczególny nacisk na pełną socjalizację przebywających u nas psów. Każdego z naszych podopiecznych traktujemy indywidualnie. Zaspokajamy potrzeby psów dbając o ich stan fizyczny i psychiczny, by ograniczyć ich stres związany z nieobecnością właścicieli. Przez cały rok zapraszamy wszystkich z Państwa, którzy chcą zapewnić maksimum komfortu pupilom w czasie swojego wyjazdu służbowego, urlopu, świąt, długiego weekendu...

Oferta hotelu

  • Hotel Don Perro szczególny nacisk kładzie na pełną socjalizację przebywających u nas psów. Spędzają one czas razem, nie są izolowane od siebie; śpią w jednym pomieszczeniu i przebywają razem na ogrodzie, zawsze w obecności człowieka.
  • Dbając o stan fizyczny i psychiczny powierzonych nam psów, zapewniamy im odpowiednią ilość ruchu, pieszczot, a także kontakt ze stadem.
  • Podopieczni hotelu przebywają przez 24 godziny na dobę w towarzystwie ludzi i pod ich fachową opieką. Mają możliwość swobodnego poruszania się po terenie, w domu obowiązuje zaś zasada leżakowania.
  • Standardowe pory żywienia to godziny 7:30 i 17:00. Żywienie może odbywać się wg. indywidualnych zaleceń Właściciela psa. W czasie pobytu hotelowego, psy nie otrzymują kości, gryzaków, smakołyków itp.
  • Spacery dostosowujemy do indywidualnych potrzeb i możliwości każdego psa. Psy są wyprowadzane poza teren hotelu do pobliskiego lasu, na polanę lub nad jezioro, gdzie latem mają okazję chłodzić się w wodzie.
  • Każdy Właściciel, we wcześniej umówionej formie jest informowany o samopoczuciu swojego pupila i przebiegu jego pobytu w hotelu. Właściciele mogą też, na bieżąco śledzić zdjęcia swojego psa, zamieszczane na firmowym profilu Facebooka.
  • W razie konieczności otaczamy psa opieką weterynaryjną i niezwłocznie powiadamiamy o tym fakcie Właściciela.

 

Regulamin hotelu

Kierując się wieloletnim doświadczeniem i mając na uwadze komfort oraz bezpieczeństwo psów, goszczących w naszym hotelu,  prosimy o uważne zapoznanie się z poniższymi informacjami. W razie pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji.

  • Konieczna jest wcześniejsza rezerwacja terminu. Ilość miejsc w Hotelu jest ograniczona. Rezerwacja dokonywana jest wyłącznie telefonicznie.
  • Opłata dokonywana jest za zarezerwowany termin i nie ulega zwrotowi, w przypadku skrócenia pobytu psa w hotelu tzn., gdy Właściciele wcześniej go odbiorą. Termin pobytu psa  w hotelu może ulec wydłużeniu po wcześniejszym uzgodnieniu tego faktu, a Właściciel zobowiązany jest do pokrycia kosztów z tym związanych, w dniu odbioru psa z hotelu.
  • Koszt pobytu  jednego psa w hotelu to 50 zł za każdy dzień.
  • Koszt pobytu suczki w cieczce to 70 zł za każdy dzień.
  • Płatności za pobyt psa w hotelu, Właściciel dokonuje najpóźniej w dniu jego przywiezienia do hotelu. Klient może zostać poproszony o dokonanie na konto wpłaty rezerwacyjnej, która nie podlega zwrotowi w momencie rezygnacji. Millennium Bank 36 1160 2202 0000 0003 5611 8681 Wpłata rezerwacyjna potwierdza zapoznanie się Właściciela psa z regulaminem Hotelu i jego aprobatę.
  • Doba hotelowa trwa od godziny 8:00 do 18:00 i dotyczy również kontaktów telefonicznych! Godziny przywiezienia i odbioru psa, są ustalane indywidualnie z każdym Klientem, dlatego wymagamy punktualności.
  • Do Hotelu przyjmowane są wyłącznie socjalizowane psy. Do Hotelu nie są przyjmowane psy agresywne i przejawiające dominację. Właściciel chcący pozostawić swojego psa w Hotelu, zobowiązany jest poinformować o problemach wychowawczych, stosunku psa do innych zwierząt oraz ludzi i stopniu jego socjalizacji. W przypadku zatajenia ważnych informacji, mających wpływ na bezpieczeństwo pozostałych gości lub jeśli pies w dniu przyjęcia wykazuje zachowania agresywne, Hotel zażąda natychmiastowego odbioru psa przez Właściciela. Wpłata rezerwacyjna nie będzie wówczas zwracana.
  • Do Hotelu przyjmowane są wyłącznie zdrowe psy! Właściciel psa zobowiązuje się do poinformowania Hotelu o faktycznym, aktualnym stanie zdrowia psa, w tym o alergiach, uczuleniach, dolegliwościach pokarmowych, ostatnio przebytych chorobach, infekcjach itp. Jeśli Hotel zostaje zobowiązany przez Właściciela, do podawania psu leków w czasie jego pobytu w hotelu; wymagana jest pisemna informacja zawierająca: nazwę leku, dawkowanie, schorzenie na jakie lek jest podawany, podpis Właściciela. W wrazie urazu, choroby, lub innych zdarzeń budzących niepokój o stan zdrowia psa, Hotel zapewnia psu opieką weterynaryjną w pełnym zakresie. Właściciel powierzając psa pod opiekę Hotelu wyraża a to zgodę. Mając na względzie dobro psa, jego zdrowie i bezpieczeństwo Hotel, ma prawo podejmować decyzje o leczeniu psa, o czym niezwłocznie zostaje poinformowany jego Właściciel.
  • W przypadku braku książeczki zdrowia psa, może on nie zostać przyjęty do hotelu w umówionym terminie.

Książeczka zdrowia psa musi zawierać:

- aktualne zaświadczenie o szczepieniu przeciw wściekliźnie (zaświadczenie na osobnym druku)

- wpis o odrobaczeniu psa w ostatnich 3 miesiącach (data i nazwa podanego preparatu) Odrobaczenie psa powinno mieć miejsce, nie później niż tydzień przed przywiezieniem go do Hotelu.

- wpis o zabezpieczeniu psa przed kleszczami i pchłami (data i nazwa podanego preparatu)

- w przypadku suczki data ostatniej cieczki.

  • Wraz z psem do Hotelu Właściciel przywozi:

- książeczkę zdrowia psa

- posłanie, legowisko, koc, kennel-klatkę, psi kontener… (w zależności od przyzwyczajeń psa)

-karmę, którą pies preferuje

- obrożę, smycz

Prosimy nie przywozić smakołyków, misek do karmy oraz zabawek psów….

  • W dniu przywiezienia psa do Hotelu podpisywana jest umowa.

Powierzając psa pod opiekę Hotelu, jego Właściciel w pełni akceptuje warunki niniejszego regulaminu. Dane niezbędne do przygotowania umowy Właściciel przesyła na adres: biuro@donperro.pl,

- imię i nazwisko właściciela psa,

- adres z kodem pocztowym,

- nr PESEL,

- imię psa, rasa, wiek

- telefony kontaktowe, adres e-mail

  • Działalność firmy Don Perro to nie tylko Hotel i Szkolenia dla psów, ale także pomoc psom, które szukają nowego domu. Na terenie hotelu przebywają prywatne psy, psy będące gośćmi hotelowymi oraz psy, które przygotowywane są do adopcji, a hotel stanowi dla nich dom tymczasowy. W związku z powyższym teren hotelu podzielony jest na strefy, w których obowiązują określone zasady. By nie wprowadzać zamieszania i zbędnej ekscytacji, psów przebywających na terenie hotelu nie wolno w żaden sposób dotykać psów,  nie należy mówić do psów oraz nie należy nawiązywać kontaktu wzrokowego z psami!   Zapoznania i wprowadzenia nowego psa, w stado przebywające już na terenie Hotelu dokonują wyłącznie właściciele i pracownicy hotelu.